Bardzo często bywamy w sytuacji, gdy potrzebujemy rzeczy i akcesoriów, których akurat nie posiadamy. Na ich zakup decydujemy się najczęściej dopiero wtedy, gdy mamy świadomość,czytaj dalej

Najbardziej szkodliwe dla zdrowia są ryby słodkowodne pangi i tilapie. Są one ubogie w kwasy omega-3, białko i witaminy. Są masowo hodowane w Wietnamie iczytaj dalej

Lekarze zalecają spożywanie ryb przynajmniej dwa razy w tygodniu. Są niskokaloryczne, przez co polecane przez dietetyków w walce z otyłością i nadwagą. Ale posiadają równieżczytaj dalej

Kurkuma, popularna przyprawa wykorzystywana głównie do przygotowywania dań kuchni indyjskiej, ma wiele właściwości leczniczych. Do najważniejszych właściwości należą: działanie przeciwzapalne i przeciwwirusowe, pomaga w zaburzeniachczytaj dalej

Drożdżaki Candida albicans są odpowiedzialne za wiele popularnych chorób. Między innymi za: pieluszkowe zapalenie skóry, pleśniawki czy infekcje intymne na tle grzybiczym. Candida towarzyszą nam na co dzień, znajdujączytaj dalej

Zupy, nie bez powodu, kojarzą nam się z dzieciństwem. Mistrzami w ich przyrządzaniu były nasze mamy, babcie. Jak im dorównać? Dlaczego warto je umieścić wczytaj dalej

Potrawy wigilijne choć są pyszne i ten jeden raz w roku mają wyjątkowy smak, niestety wiążą się z ogromną ilością kalorii. Według statystyk przeciętny Polak w czasie takiej kolacji zjada ich około 5-6 tysięcy! Sprawdźcie, ile kalorii mają poszczególne dania.czytaj dalej

Jesień rozgościła się u nas na dobre. Nasze organizmy coraz częściej atakowane są przez różne wirusy. Dlatego tak istotne jest wzmocnienie odporności. Jak to zrobić? Najlepiej za sprawą naturalnych metod. Niezastąpiony okaże się na przykład miód, który jest znakomitym źródłem witamin i minerałów.czytaj dalej

Święta Bożego Narodzenia lada moment. Jeśli chcesz zaskoczyć najbliższych, a przy okazji uwielbiasz poznawać nowe przepisy, ten artykuł jest dla ciebie! Podpowiadamy, jak wyczarować świąteczne ciasteczka, które urzekną podniebienia gości.czytaj dalej

Jesień to doskonały czas, aby kosztować do woli warzyw z rodziny dyniowatych. Nie dość, że są pyszne to dostarczają cennych minerałów i witamin. Dlaczego jeszcze warto włączyć je do swojego jadłospisu?czytaj dalej

Nie masz apetytu? Ciągle odczuwasz zmęczenie? Co jakiś czas odczuwasz dolegliwości w jamie brzusznej? Możesz być chora na beri-beri. Nieleczona dolegliwość może wywołać poważne skutki.
czytaj dalej

Pylące rośliny, niektóre składniki znajdujące się w żywności i od razu mamy katar, oczy nam łzawią… Tak – wszelkiego rodzaju alergie stały się wręcz znakiem naszych czasów. Okazuje się, że skuteczna w walce z nimi jest kwercetyna występująca przede wszystkim w warzywach, owocach i czerwonym winie.czytaj dalej

Chyba nikogo nie trzeba przekonywać o tym, że ryby są zdrowe i powinniśmy jeść je systematycznie. Okazuje się jednak, że nie wszystkie mają zbawienny wpływ na nasz organizm. Są pewne gatunki, których lepiej unikać.
czytaj dalej

Kalarepa, mimo że jest powszechnie uprawianym warzywem, nie cieszy się ogromną popularnością. Zupełnie niesłusznie. Dostarcza naszemu organizmowi nie tylko drogocenne wartości odżywcze i pokaźną liczbę witamin, ale również związki chroniące przed rozwojem nowotworów. czytaj dalej

Gdy myślimy o poranku, pierwsze co przychodzi nam do głowy to… kawa! Dokładnie – zdecydowana większość społeczeństwa nie wyobraża sobie bez niej życia. Jak sprawić by ten codzienny napój smakował jeszcze lepiej?czytaj dalej