Wszystkie wiemy jak trudno jest osiągnąć piękne ciało. Jednym z najpowszechniejszych problemów są okolice pupy i ud, które szczególnie upodobał sobie cellulit 🙁 W artykule przedstawimy kilka ćwiczeń, które pomogą nam ujędrnić te części ciała, wskazówki dotyczące produktów, których powinnyśmy zacząć unikać w diecie, a także porady kosmetyczne, dzięki którym wzmocnimy i przyśpieszymy efekty.

  • Ćwiczenia
    Nasze pośladki nie będą zgrabne i jędrne, jeśli nie będziemy ćwiczyć.które z nich najlepiej się sprawdzą? Oto trzy propozycje, które same stosowałam i polecam:
    – przysiady 
    To jedno z najprostszych i najbardziej efektywnych ćwiczeń na piękne pośladki. Pamiętajcie aby je poprawnie wykonywać; pupa nie powinna być obniżana do samej ziemi, a na wysokość kolan. Przysiady wykonujemy tak, jakbyśmy chcieli usiąść na krześle.
    – Wahadło 
    Tutaj mamy dwie opcje wykonania tego ćwiczenia. Pierwsza, klasyczna to położenie się na brzuchu i podnosimy obie nogi do góry, wstrzymujemy chwilę i obniżamy (jeśli się uda to nie dotykamy podłogi 🙂   Druga metoda tego samego ćwiczenia to podnoszenie raz jednej, raz drugiej nogę.
    – Wyrzuty 
    Wyrzuty są dość prostym ćwiczeniem, niemęczącym i przy tym dającym szybkie efekty. Stajemy na czworakach, ale z wyprostowanymi rękami. Następnie wykonujemy wyrzut jedną nogą w tył. Po około ośmiu powtórzeniach zmieniamy nogę. Możemy na początku wykonywać 3 serie ćwiczeń, a zbiegiem czasu, zwiększać ich ilość lub częstotliwość.
  • Gładkość 
    Niezbędne będzie stosowanie odpowiednich kosmetyków oraz zabiegów. Po pierwsze: peeling, najlepiej gruboziarnisty z dodatkiem substancji nawilżających skórę (można przygotować go również samodzielnie w domu, na przykład z kawy). Peeling należy robić dwa razy w tygodniu. Po peelingu koniecznie nawilżamy skórę. Najlepiej wybrać taki balsam, który posiada działanie nawilżające i ujędrniające.
  • Dieta
    Tu jest zdecydowanie najgorzej :((. Aby wspomóc działanie ćwiczeń powinnyśmy zamienić słodycze np. na owoce, zamiast ciężkich tłustych potraw zmieńmy je na lżejsze (np. grillowane mięso lub ryby). Bardzo istotnym elementem jest również spożywanie dużej ilości wody, która nie tylko nawilży naszą skórę, ale także oczyści organizm z toksyn. Wysokokaloryczne napoje takie, jak słodkie napoje gazowane lub piwo lepiej odstawić.

240 000 zł za wypadek komunikacyjny w pracy. Towarzystwo ubezpieczeniowe wypłaciło tylko 11 000

Facebook Comments

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *