Każda z nas zna ból, który towarzyszy nam kiedy zbyt długo nosimy szpilki. Choć bardzo je lubimy i często  jesteśmy w stanie nawet przetrwać owy ból, można sobie go znacząco zmniejszyć. Jak to zrobić? Oto kilka naszych propozycji:

Wkładki żelowe

Można je kupić praktycznie w każdym sklepie obuwniczym, ale i również w Rossmann czy SuperPharm. Jest kilka rodzajów wkładek, osobiście polecamy te pod śródstopie/palce. Dzięki żelowym wkładkom będziesz mogła przejść naprawdę długą drogę.

Zabezpiecz swoje stopy przed poceniem

Pocenie się stóp nie najlepiej wpływa na stopy. Pojawiają się zaczerwienienia i odparzenia, a do tego stopa w bucie się ślizga. Aby temu zapobiec polecamy użyć talku lub antyperspirantu. Dowiedz się też jak usunąć brzydki zapach z butów.

Sklej swoje palce

Zanim założysz szpilki sklej elastyczną taśmą lub plastrem trzeci i czwarty palec. Pozwoli to na odciążenie śródstopia, gdyż między właśnie tymi palcami znajduje się nerw, który naciągamy chodząc w butach na wysokim obcasie.

Rozszerz je 

To jest jeden z najlepszych metod aby ograniczyć ból palców, które uciskają nam szpilki. Jedną z metod jest woda. Nalej wody do woreczka i włóż do butów w miejscu gdzie znajdują się palce. Buty z woreczkami włóż do zamrażarki na co najmniej 12 godzin. Podczas czasu, w którym woda będzie zamarzać, a przy tym zwiększać swoją objętość, rozciągnie też nieco nasze buty w palcach. Więcej sposobów na rozciągnięcie butów w palcach znajdziesz tutaj.

Możesz również użyć suszarki i skarpetek. Nałóż na stopy grube skarpety i włóż szpilki. Jeśli wełniane skarpetki nie wejdą możesz też założyć 2 pary zwykłych skarpetek. Kiedy już włożysz stopy w skarpetach w swoje szpilki użyj suszarki i zacznij dmuchać ciepłym powietrzem na miejsca, które cię uciskają. Sprawdź inne metody na rozchodzenie nowych butów

Facebook Comments

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *