Każda z nas zna ból, który towarzyszy nam kiedy zbyt długo nosimy szpilki. Choć bardzo je lubimy i często  jesteśmy w stanie nawet przetrwać owy ból, można sobie go znacząco zmniejszyć. Jak to zrobić? Oto kilka naszych propozycji:

Wkładki żelowe

Można je kupić praktycznie w każdym sklepie obuwniczym, ale i również w Rossmann czy SuperPharm. Jest kilka rodzajów wkładek, osobiście polecamy te pod śródstopie/palce. Dzięki żelowym wkładkom będziesz mogła przejść naprawdę długą drogę.

Zabezpiecz swoje stopy przed poceniem

Pocenie się stóp nie najlepiej wpływa na stopy. Pojawiają się zaczerwienienia i odparzenia, a do tego stopa w bucie się ślizga. Aby temu zapobiec polecamy użyć talku lub antyperspirantu. Dowiedz się też jak usunąć brzydki zapach z butów.

Sklej swoje palce

Zanim założysz szpilki sklej elastyczną taśmą lub plastrem trzeci i czwarty palec. Pozwoli to na odciążenie śródstopia, gdyż między właśnie tymi palcami znajduje się nerw, który naciągamy chodząc w butach na wysokim obcasie.

Rozszerz je 

To jest jeden z najlepszych metod aby ograniczyć ból palców, które uciskają nam szpilki. Jedną z metod jest woda. Nalej wody do woreczka i włóż do butów w miejscu gdzie znajdują się palce. Buty z woreczkami włóż do zamrażarki na co najmniej 12 godzin. Podczas czasu, w którym woda będzie zamarzać, a przy tym zwiększać swoją objętość, rozciągnie też nieco nasze buty w palcach. Więcej sposobów na rozciągnięcie butów w palcach znajdziesz tutaj.

Możesz również użyć suszarki i skarpetek. Nałóż na stopy grube skarpety i włóż szpilki. Jeśli wełniane skarpetki nie wejdą możesz też założyć 2 pary zwykłych skarpetek. Kiedy już włożysz stopy w skarpetach w swoje szpilki użyj suszarki i zacznij dmuchać ciepłym powietrzem na miejsca, które cię uciskają. Sprawdź inne metody na rozchodzenie nowych butów

Facebook Comments

Hits: 183

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *