Identyfikacja wizualna to kluczowa część brandingu każdej firmy mającej aspiracje na rozwój. Firmy i ich działy marketingowe prześcigają się w pomysłach na co rusz nowe sposoby wpisania się w świadomość potencjalnych klientów tworząc niebanalne i kreatywne projekty. Okazuje się, że inspirację przepisu na sukces można znaleźć także w starych prawdach życiowych. Bo kto się nie zgodzi, że do ludzi można trafić przez żołądek do serca? Cukierki reklamowe – pomysł, który pozwoli osłodzić życie nie tylko klientom firm, ale w związku z rozwojem i sukcesem także ich właścicielom.
Cukierki reklamowe
Często będąc w jakiejkolwiek siedzibie firmowej spotykamy miski wypełnione cukierkami, które mają pełnić rolę sympatycznego gestu w stronę odwiedzających. Dlaczego więc nie pójść o krok dalej i nie zaproponować słodkości, która przy okazji będzie miała także wartość reklamową? Niemal każda firma wykorzystuje różnorodne gadżety reklamowe. Najpopularniejsze z nich to długopisy, notatniki, czy też breloczki. Wszystkie te produkty posiadają logo firmy, dzięki czemu osoba użytkująca je siłą rzeczy zapamiętuje znak firmy i nazwę na nim zamieszczone. Jest to jeden z najskuteczniejszych sposobów na zapisanie się znaku firmowego w świadomości odbiorców. Jeżeli jednak chcemy czegoś więcej, wówczas możemy nie tylko promować swoją firmę, ale także dać słodką przyjemność potencjalnym klientom, co z pewnością nam się zwróci. Cukierki z logo to idealne połączenie przyjemnego z pożytecznym, gdyż zarówno uzyskamy sympatię osoby obdarowanej, jak i zapiszemy się w jej pamięci.
Dlaczego właśnie krówki?
Wyjątkowy smak krówki zna chyba każdy z nas. Jest to niezaprzeczalnie smak dzieciństwa. Jedni kochają krówki ciągutki z ciągnącym się, kleistym wnętrzem i chrupiącą skorupką, a inni preferują te rozpływające się w ustach o kruchej konsystencji. Bez względu na to, po której stronie stoisz, z pewnością właśnie czujesz ochotę na krówkę.
Te cukierki od lat stoją na piedestale wśród wszelkich znanych rodzajów cukierków. Za sprawą uniwersalnego charakteru, trafiają w gusta zdecydowanej większości osób. Dlatego właśnie ubranie ich w papierek, na którym znajduje się logo firmy lub jej maksyma jest biznesowym strzałem w dziesiątkę. Szukając nowych sposobów na reklamę swojej firmy, ale także wykonanie sympatycznego gestu w stronę swoich klientów, współpracowników czy partnerów warto wybrać ten słodki drobiazg.
Dlaczego warto mieć krówki z logo w siedzibie firmy?
Cukierki z logo firmy to niezaprzeczalny must have wśród nowoczesnych przedsiębiorców, których celem jest nie tylko wpisanie się w świadomość odbiorców, ale także budowanie swojego wizerunku. Ten słodki sposób okaże się zarówno miłym gestem, jak i sposobem na zostanie zapamiętanym w szerszym gronie osób. Cukierków reklamowych można użyć na co najmniej kilka sposobów pozwalających na osiągnięcie celów promocyjnych. Podstawowym z nich jest umieszczenie ich na widoku w miejscach, w których przyjmowani są klienci, kontrahenci, czy partnerzy. Dzięki temu nie tylko ocieplony zostanie wizerunek siedziby, ale także cukierki staną się swoistą wizytówką oraz ozdobą aranżacji. Bez wątpienia taki element będzie stanowił wzbogacenie prestiżu firmy w oczach odwiedzających osób.
Sposoby na wykorzystanie cukierków z logo
Krówki reklamowe można wykorzystać także jako podarunek od firmy. Taki gest docenią zarówno jej pracownicy, jak i partnerzy i współpracownicy. Warto też taki upominek przekazać osobiście lub wysłać stałym klientom. Z pewnością docenią pamięć o nich oraz poczują większy związek z daną firmą. W ten sposób cukierki reklamowe staną się sposobem na budowanie długofalowych relacji ze swoimi klientami. Ale mogą także zostać wykorzystane jako sposób na pozyskanie nowych klientów. Czy nie byłoby miło otrzymać wraz z teczką zawierającą ofertę firmową, również eleganckiej paczuszki zawierającej słodkie cukierki z logo firmy? Odpowiedź może być tylko jedna – tak. Dodatkowym atutem będzie tu fakt wyróżnienia się na tle konkurencji. Cukierki firmowe z logo można także potraktować jako upominek okolicznościowy. Jeżeli zostaną w specjalny sposób oprawione idealnie sprawdzą się jako drobiazg dołączony do kartek świątecznych, kart gratulacyjnych, czy zaproszeń na wydarzenia firmowe.
Reklamowe krówki a marketing
Cukierki reklamowe mogą być zarówno nośnikiem reklamy, ale także stanowić informację o wizerunku firmy. Ich zaletą jest także to, że raczej trudno znaleźć osobę która nie byłaby z nich zadowolona po otrzymaniu. Pasują więc jako upominek firmowy zarówno dla kobiet, mężczyzn, młodzieży, bez względu na wiek, status społeczny, czy wykonywany zawód. Ciężko znaleźć drugi gadżet reklamowy, który mógłby trafić do tak szerokiego grona osób swoim uniwersalnym charakterem. Krówki z logo mogą posiadać różne nadruki – napisy, grafiki, ornamenty. Dzięki temu są efektowne i estetyczne, ale także maksymalnie spersonalizowane. Ich nadruk wpisze się w świadomość odbiorców w nienachalny sposób, co dziś jest szczególnie istotne, gdy działania marketingowe bywają stosunkowo agresywne.