14 stycznia 202 roku zapadł ważny wyrok w sprawie Bank Millennium SA. I nie chodzi tutaj o sprawy indywidualne kredytobiorców. O co więc chodzi? O Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, który podtrzymał decyzję Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nakładającą na spółkę ponad 20 mln zł kary za wprowadzanie konsumentów w błąd.
Chodzi tutaj nie tylko o skutki wpisu do rejestru klauzul niedozwolonych, ale przede wszystkim o zniechęcanie do dochodzenia roszczeń.
Od 2012 roku do rejestru klauzul niedozwolonych UOKiK zaczęły trafiać zapisy z umów kredytowych niezgodne z prawem. Mimo, rejestru klauzul niedozwolonych i składanych przez klientów reklamacji, Bank Millennium SA twierdził, że wpis nie ma znaczenia w ich sytuacji i jest istotny tylko dla przyszłych umów.
Sąd zgodził się z UOKiK, że odpowiedzi banku wprowadzały konsumentów w błąd i mogły ich zniechęcać do dochodzenia swoich praw.
Przeczytaj również:
- FRANKOWICZE WYGRYWAJĄ W SĄDACH Z NAJWIĘKSZYMI BANKAMI
- PRAWIE CO PIĄTY KREDYT MIESZKANIOWY JEST WE FRANKACH SZWAJCARSKICH
Kancelaria Odszkodowawcza Automobile Ekspert
14 Lat doświadczenia
Ponad 300 milionów zł uzyskanych odszkodowań
Ponad 40 tysięcy klientów
Ponad 99% skuteczności w uzyskiwaniu wyższych odszkodowań
Kancelaria AE
ul. Cegielniana 1, 42-280 Częstochowa
Kliknij aby zadzwonić (34) 324 24 31
Kliknij aby zadzwonić 730-778-772
Kliknij aby wysłać mail: biuro@kancelariaae.pl